TTC dan Vivix

Bismillahirrahmanirrahimm...

Semalam..godek-godek, 'terterjah' blog master Nana Macarona..
Bacalah kisahnya ber TTC sekian tahun sebelum Allah kurniakan anakanda tercinta, anak syurga itu..
Master Nana tak kenal pun saya dan saya pun tak pernah jumpa pun dia..tapi ceritanya sampai dan saya kagum dengan kisah-kisah hidupnya dan yang lain-lain juga...

"Berdiri di tepi jendela,memandang ke luar rumah...menitis air mata...."

Suatu persamaan di sini...menunggu si buah hati yang tak kunjung tiba... Allah, hati ini tersayat sembilu rasanya...Tapi, redha adalah ubat yang paling mujarab.. Jangan tanya kenapa takdir Allah begitu...kann...Allah Maha Tahu..

Baca lagi dan baca lagi blognya..

Kisahnya ambil Vivix bersama set kesuburan Shaklee...
Dan akhirnya Allah makbulkan doa mereka..Alhamdulillah..

Hmm..moga-moga ianya membawa berita gembira buat kami juga tahun ini. Baru dekat sebulan minum Vivix Shaklee dengan set kesuburan (set ni dah lama ambil)..Alhamdulillah rasa lebih sihat, bertenaga. For sure, awal-awal detox tak payah cakaplah. Pening, cirit-birit, tapi ianya berlaku 1-2 minggu awal sahaja..percayalah..hehe.

Dan...tanpa diduga..

JANUARI 2016 membuka tirai... OFFER VIVIX!!!! Beli 7 botol dengan harga 6 botol..Sebotol dah berapa kan.. Pergh....ingin ku telan berbotol-botol rasanya.Hanya orang yang pernah makan je rasa perbezaannya dengan produk lain..

Rasa nak melompat..Huaaa....Allah Maha Mendengar, Allah yang mengatur segalanya..Alhamdulillah...Alhamdulillah...

Saya cakap pada suami, "Bang, saya nak beli banyak-banyak Vivix ni. Dan saya nak kongsi kebaikannya dengan orang lain juga sebab saya dah rasa kesannya, walaupun baru je makan.Manalah tahu kan, 2016 ni membawa berita gembira untuk mereka yang seperti kita.."

Amin...

"The More You Give, The More You Get" 



VIVIX...
Ayu Raudhah pon minum vivix ka???


Antioksidan yang tinggi...

Ketahui lebih lanjut tentang vivix DI SINI.

Wallahu A'lam.Semoga bermanfaat.

0 comment... add one now